Cariera
-
Inspector Credite în toată Republica
Căutam Inspector Credite, care va asigura buna desfășurare a activității de Front Office în domeniul creditării clienților, persoane fizice.
Profilul candidatului:
- Studii superioare în domeniul financiar-economic,
- Abilităţi de vînzare a produselor bancare,
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele,
- Dragostea față de clienți, abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul,
- Abilitatea de a lucra în echipă şi cu ritm înalt de muncă,
- Experiență de lucru în funcție similară va fi un avantaj,
- Experiență în vânzări constituie un avantaj,
- Orientare către client (abilitatea de a asculta, înțelege ți a satisface nevoile clienților)
- Cunoasterea buna a limbilor română și rusă,
- Utilizator al PC (Word, Excel).Responsabilități principale:
- Preluarea cererilor de creditare de la clienți (prin telefon și în Front Office) , verificarea documentelor prezentate de client și executarea operațiunilor aferente: înregistrare date clienți, evaluare, semnare contracte, etc (conform procedurilor companiei),
- Analiza cererilor de creditare, si transmiterea la comtet de credite,
- Efectuarea apelurilor de suport post-vanzare și de vânzare repetată spre clienți active,
- Prezentarea clienților în Front Office sau la telefon a informației despre produsele și serviciile, financiare oferite de companie,
- Procesarea și îndeplinirea eficientă a sarcinilor primite.
Noi vă oferim:
- Loc de muncă în companie, dezvoltare personală,
- Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală),
- Salariu motivant,
- Grafic de muncă flexibil. -
Consultant Credite în toată Republica
Căutam Consultant Credite care va asigura buna desfășurare a activității de Front Office în domeniul creditării persoanelor fizice.
Profilul candidatului:
- Studii superioare în domeniul economic-financiar,(posibilă și angajarea studenților anul II, III, și la masterat)
- Abilităţi de vînzare a produselor bancare,
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele,
- Respect față de clienți, abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul,
- Abilitatea de a lucra în echipă şi cu ritm înalt de muncă,
- Experiență de lucru în funcție similară va fi un avantaj,
- Experiență în vânzări constituie un avantaj,
- Orientare către client
- Cunoasterea buna a limbilor română și rusă,
- Utilizator al PC (Word, Excel).Responsabilități principale:
- Preluarea cererilor de creditare de la clienți (prin telefon și în Front Office) , verificarea documentelor prezentate de client și executarea operațiunilor aferente: înregistrare date clienți, evaluare, semnare contracte, etc (conform procedurilor companiei),
- Analiza cererilor, si transmiterea la comitetul de creditare,
- Efectuarea apelurilor de suport post-vanzare și de vânzare repetată spre clienți activi,
- Prezentarea clienților în Front Office sau la telefon a informației despre produsele și serviciile, financiare oferite de companie,
- Procesarea și îndeplinirea eficientă a sarcinilor primite.
Noi vă oferim:
- Loc de muncă în companie, dezvoltare personală,
- Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală),
- Salariu motivant,
- Grafic de muncă flexibil.