Cariera

  • Inspector Credite în toată Republica

    Căutam Inspector Credite, care va asigura buna desfășurare a activității de Front Office în domeniul creditării clienților, persoane fizice.
    Profilul candidatului:
    - Studii superioare în domeniul financiar-economic,
    - Abilităţi de vînzare a produselor bancare,
    - Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele,
    - Dragostea față de clienți, abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul,
    - Abilitatea de a lucra în echipă şi cu ritm înalt de muncă,
    - Experiență de lucru în funcție similară va fi un avantaj,
    - Experiență în vânzări constituie un avantaj,
    - Orientare către client (abilitatea de a asculta, înțelege ți a satisface nevoile clienților)
    - Cunoasterea buna a limbilor română și rusă,
    - Utilizator al PC (Word, Excel).

    Responsabilități principale:
    - Preluarea cererilor de creditare de la clienți (prin telefon și în Front Office) , verificarea documentelor prezentate de client și executarea operațiunilor aferente: înregistrare date clienți, evaluare, semnare contracte, etc (conform procedurilor companiei),
    - Analiza cererilor de creditare, si transmiterea la comtet de credite,
    - Efectuarea apelurilor de suport post-vanzare și de vânzare repetată spre clienți active,
    - Prezentarea clienților în Front Office sau la telefon a informației despre produsele și serviciile, financiare oferite de companie,
    - Procesarea și îndeplinirea eficientă a sarcinilor primite.
    Noi vă oferim:
    - Loc de muncă în companie, dezvoltare personală,
    - Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală),
    - Salariu motivant,
    - Grafic de muncă flexibil.

  • Consultant Credite în toată Republica

    Căutam Consultant Credite care va asigura buna desfășurare a activității de Front Office în domeniul creditării persoanelor fizice.
    Profilul candidatului:
    - Studii superioare în domeniul economic-financiar,(posibilă și angajarea studenților anul II, III, și la masterat)
    - Abilităţi de vînzare a produselor bancare,
    - Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele,
    - Respect față de clienți, abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul,
    - Abilitatea de a lucra în echipă şi cu ritm înalt de muncă,
    - Experiență de lucru în funcție similară va fi un avantaj,
    - Experiență în vânzări constituie un avantaj,
    - Orientare către client
    - Cunoasterea buna a limbilor română și rusă,
    - Utilizator al PC (Word, Excel).

    Responsabilități principale:
    - Preluarea cererilor de creditare de la clienți (prin telefon și în Front Office) , verificarea documentelor prezentate de client și executarea operațiunilor aferente: înregistrare date clienți, evaluare, semnare contracte, etc (conform procedurilor companiei),
    - Analiza cererilor, si transmiterea la comitetul de creditare,
    - Efectuarea apelurilor de suport post-vanzare și de vânzare repetată spre clienți activi,
    - Prezentarea clienților în Front Office sau la telefon a informației despre produsele și serviciile, financiare oferite de companie,
    - Procesarea și îndeplinirea eficientă a sarcinilor primite.
    Noi vă oferim:
    - Loc de muncă în companie, dezvoltare personală,
    - Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală),
    - Salariu motivant,
    - Grafic de muncă flexibil.

Introduceti Nume
Introduceti Email
Telefon de contact introdus incorect
Date introduse incorect

Oficii

Oficiul central Riscani: Str. Bogdan Voievod 2
Oficiul secundar Botanica: Bd Dacia 16/1
Oficiul secundar Centru: Str. Banulescu Bodoni 53A
Oficiul secundar Ciocana: Str. Mircea cel Batran 3
Oficiul secundar Balti: Str. Stefan cel Mare 31/1
Oficiul secundar Cahul: Str. 31 August 13/2